Nejčastěji kladené dotazy - FAQ
Čeho se Váš dotaz týká?
Nejjednodušším způsobem je obrátit se na naše specialisty pomocí zákaznické linky na telefonu 371 655 660 nebo na e-mailu [email protected], kde jsme pro Vás každý pracovní den od 8 do 16 hod. Pro radu si můžete přijít také na naši pobočku do Plzně, kde si můžete část zboží prohlédnout také na naší výstavce.
Využít můžete také hodnocení zákazníků u produktů, rádců pro výběr produktů či recenzí a hodnocení produktů u nás na blogu.
Dodací lhůty uvádíme transparentně přímo u zboží (viz obrázek níže). Pokud máte v objednávce více zboží s různými termíny dodání, bude se dodání odvíjet od položky s nejdelším termínem dodání.
Zboží s termínem dodání "Expedice do 24 hodin" je při objednání zboží do 10:00 odesláno ještě tentýž den.
Aktuální stav Vaší objednávky můžete sledovat v zákaznické samoobsluze ZDE.
Objednávku je možné doplnit, změnit či stornovat s ohledem na její aktuální stav. Změny můžete zadávat v zákaznické samoobsluze ZDE, nebo pomocí zákaznické linky na telefonu 371 655 660 či na e-mailu [email protected], kde jsme pro Vás každý pracovní den od 8 do 16 hod.
Pokud byla objednávka odeslána na Vaši adresu a vy si již zboží nepřejete, jednoduše balíček nepřebírejte.
Objednávku lze znovu zaplatit online kartou – nový odkaz na platební bránu najdete v zákaznické samoobsluze ZDE v sekci Moje objednávka. Zde najdete případně také QR kód a informaci k platbě na bankovní účet.
Protože myslíme na naše sousedství, posíláme Vám daňový doklad pouze do e-mailu s informací o expedici zboží. Doklad samozřejmě splňuje všechny zákonem dané povinnosti a náležitosti.
Doklad si můžete znovu stáhnout v zákaznické samoobsluze ZDE v sekci Moje objednávka.
Pokud nakupujete nadstandardní množství, neváhejte se s námi spojit, abychom probrali možnost množstevní slevy.
Státní firmy a státní příspěvkové organizace u nás mají možnost nákupu na fakturu se splatností.
Doprava a platba
Zboží zasíláme různými přepravci dle velikosti a povahy zboží. Konkrétní nabídku přepravců pro Vámi vybrané zboží (nebo jeho kombinaci) najdete v košíku. Při objednávce zboží nad 5 000 Kč máte standardní dopravu po celé ČR ZDARMA. Standardní balíky posíláme pomocí DPD, České pošty nebo do Balíkovny, a to už od 39 Kč.
Více informací k dopravě najdete ZDE.
Objednávku můžete zaplatit dobírkou při převzetí přímo přepravci, předem na účet nebo online platební kartou. Platbu na splátky nenabízíme.
Více informací k platbě najdete ZDE.
Cena dopravného v tomto případě zůstává neměnná.
Ano, zboží je možné vyzvednout na prodejně v Plzni, a to v pracovních dnech od 8 do 16 hod. Vyčkejte prosím na SMS zprávu a e-mail, že je zboží připravené k vyzvednutí. Na prodejně je možné platit hotově i platební kartou. Na prodejně Vám pomůžeme zboží také naložit do auta, takže si s sebou nemusíte brát ani parťáka.
K okamžitému odběru na pobočce (bez objednávky) je určené pouze zboží označené štítkem ihned k odeslání .
Perfektně a bezpečně zabalené zboží je pro nás prioritou. Proces balení vašich objednávek jsme nastavili tak, abychom minimalizovali riziko poškození během přepravy.
Konkrétní příklady balení různých typů zásilek s fotografiemi najdete ZDE.
Tuto možnost bohužel nenabízíme. Můžeme Vám však zaručit den, kdy bude zboží odesláno. Nejčastěji je pak zboží doručováno do druhého dne, ale jelikož je tento proces v plné kompetenci dopravce, my jej nejsme schopni jakkoliv ovlivnit.
Víkendové doručení není možné.
Pokud by vám dorazilo zboží nějakým způsobem poškozené přepravou, dejte nám prosím obratem vědět, abychom spolu vše co nejdříve vyřešili. U zjevného poškození prosím zásilku od přepravce ani nepřebírejte, případně s ním při převzetí sepište protokol o poškození.
Pokud na vnějším obalu nebyly žádné známky poškození, ale uvnitř bylo zboží poškozeno, obratem (ideálně do 24 hod.) založte reklamaci ZDE. Prosíme Vás také o uchování původního přepravního obalu – často ho vyžaduje přepravce jako důkaz v rámci řešení reklamace.
Vrácení a reklamace
Pro vrácení a výměnu zboží prosím vyplňte tento formulář. Zabere vám to maximálně 3 minuty a dokonce ani nemusíte nic tisknout. My Vám následně obratem zašleme informace o dalším postupu. U Jéži máte možnost vrácení nepoužitého zboží do 100 dnů.
Pro reklamaci zboží prosím vyplňte tento formulář. Zabere vám to maximálně 3 minuty a dokonce ani nemusíte nic tisknout. My Vám následně obratem zašleme informace o dalším postupu. Zboží prosím bez našeho vyzvání nikam nezasílejte.
V roce 2022:
- jsme kompletně vyřídili reklamaci průměrně za 10,4 dne;
- přičemž 80 % všech reklamací jsme kompletně vyřešili dokonce už za 8,5 dne.
V případě, že jste k nám zboží museli zaslat na posouzení, pošleme Vám ho bezplatně zpět na stejnou adresu (neuvedete-li jinak). Pokud jste nám zboží přinesli na pobočku, vyřízená reklamace na Vás počká na pobočce.
Případný výjezd technika je zcela odvislý od rozhodnutí reklamačního střediska a není možné si technika vyžádat.
Pokud budete vyzváni k připravení zboží pro vyzvednutí naším přepravcem, zabalte prosím všechno zboží včetně příslušenství (nebude-li naším reklamačním oddělením specifikováno jinak). V případě vrácení peněz pak není potřeba řešit dozasílání např. příslušenství.
Montáže
Nejčastěji montujeme zahradní skleníky, zahradní domky, pergoly a vchodové stříšky. Zároveň je nutné dodat, že montujeme pouze vybrané značky a modely uvedených zahradních staveb. Ukázky realizovaných montáží najdete ZDE.
Termín montáže závisí na mnoha faktorech (vzdálenost, vytíženost, počasí aj.). Čekací doba na montáž je v průběhu hlavní sezóny (březen–květen) až několik týdnů. Mimo sezónu realizujeme montáže nejčastěji do 2 týdnů.
Cena montáže se odvíjí od konkrétních požadavků a specifik, a proto je vyčíslena až na základě konkrétní poptávky. Pro představu, ZDE najdete ukázky realizovaných montáží včetně konečných cen.
Naprostá většina montáží probíhá v rámci jednoho dne (pracovní dny i víkendy). Montážní tým se skládá minimálně ze dvou osob (dle potřeby), které mají své nářadí a další potřebné věci. Po skončení montáže dojde k předání a k podpisu předávacího protokolu.
Ostatní
V případě, že požadujete konkrétní náhradní díl, napište nám na e-mail [email protected]. Do e-mailu uveďte konkrétní popis náhradního dílu (můžete přiložit fotografii).
Předem si prosím také ověřte, že zboží, ke kterému poptáváte náhradní díl, je součástí naší aktuální nabídky.